باشگاه فوتبال بارسلونا

FC Barcelona
  • ۰
  • ۰

جوردی آلبا اصرار دارد که می خواهد در بارسلونا باقی بماند و قصد او تمدید قرارداد است.

آلبا دو بار گلزنی کرده و در این مدت در 25 بازی برای بارسلونا 9 بار پاس گل داده و بیش از 270 حضور برای غول کاتالان را از زمان انتقال والنسیا از سال 2012 انجام داده است.


با این حال 29 ساله قرارداد خود را با باشگاه به پایان خواهد رساند اما او در مراحل آخر سال گذشته تصریح کرد که ناامید شده است بارسلونا مذاکرات را آغاز نکرده است.


آلبا نشان داده است که او ناامید است که قرارداد جدیدی با قهرمانان اسپانیا بگذارد، اما گفته است که وضعیت در حال حاضر از دست او نیست.


مارکا به نقل از آلبا می گوید: "همه چیز برای من یکسان است، من یک سال با قراردادم قرارداد دارم و نمی دانم که باشگاه چه فکر می کند. آرام هستم."


"آنها باید ببینند آیا میخواهند من را تجلیل کنند و در صورت بروز چنین شرایطی تمایل دارند که من را تمدید کنند. من می خواهم اینجا باشم، زیرا این باشگاه است که من دوست دارم و همیشه حمایت کرده ام، اما به آنها بستگی دارد. من فقط می توانم عملکرد خودم را کنترل کنم که فکر می کنم خوب بوده است، اما من از هیچکس انتظار ندارم. "


به نظر می رسد یوونتوس با توجه به حرکت به سمت بازیکن اسپانیایی، پیشرفت هایی را دنبال می کند.

  • ۹۷/۱۰/۲۴
  • اف سی بارسلونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی