باشگاه فوتبال بارسلونا

FC Barcelona

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیونل مسی با یک هت تریک و دو پاس گل، بار دیگر در آخر هفته نشان داد که چرا بارسلونا از طرف بسیاری از طرفدارانش برای دفاع از عنوان لیگ اسپانیا دفاع می کند.


باشگاه سویا و اتلتیکو مادرید تنها با اختلاف سه امتیاز  پشت سر بارسا هستند، زیرا نیم فصل به پایان می رسد، اما هیچ رقیبی نمی تواند بر استعداد بی نظیر مسی که به تنهایی بازی های رقابتی را به فاجعه تبدیل کند، اعتماد نکند.


مسی در سال 2018 ، 50 گل برای باشگاه و کشور به ثمر رساند و یک هت تریک برای بارسلونا را در مسیر 5-0 لوانته در روز یکشنبه به بار آورد.


مسی قبل از اینکه هت تریک 43 خود را برای بارسلونا انجام دهد، لوئیس سوارز را فقط بعد از اینکه لوانته چوب را به زمین زد، تعیین کرد. او پس از آن به اهداف 18، 19 و 20 از فصل خود ادامه داد تا قبل از کمک به جرارد پیکه از پیروزی بزرگ.


ارنستو والورده، مربی بارسلونا گفت: "من نمیدانم چگونه مسی را ارزیابی کنم و این سوال رایج ترین سوال من است." "او بازیکن است که ما را به نحوی که ما انجام می دهد بازی می کند و اهداف باورنکردنی را به دست می آورد."


در حالیکه چالش های این بازیکن هنوز در فاصله قابل ملاحظه ای قرار دارند، بارسلونا به نظر می رسد گامی قهرمانی خود را پیدا کرده است، چون فصل به تعطیلات زمستانی بعد از دور بعدی نزدیک می شود.


طرف والورده در 16 دور، به مراتب بیشتر از سوی سویا، 46 گل به ثمر رسانده است، که بهترین حمله را با 29 گل به ثمر رساند.


مسی و سوارز 25 گل از این اهداف را به ثمر رساندند و ستاره های آمریکای جنوبی یک گل بیشتر از کل تیم اتلتیکو یا چهارمین رئال مادرید قرار دادند.


پیکه گفت: "لوئیس و لئو در سال های اخیر بهترین جناح حمله (در فوتبال) را ثابت کرده اند. "لوئیس اهداف خود را در خون و لئو دارد، چه بیشتر می توانم بگویم؟ ما قدرت آتش را به جلو و فقط نیاز به بهبود در پشت، و این چیزی است که ما انجام می دهیم."

  • اف سی بارسلونا
  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش ها در فرانسه، نیمار برای بازگشت به بارسلونا تلاش می کند و در پاریس سن ژرمن ساکن است.

ستاره برزیلی با یک حرکت عجیب و غریب به غول کاتالان مرتبط شده است.


پیش از این گزارش شده است که فقط یک سال پس از پیوستن به پاریس سنت ژرمن این درخواست را مطرح کرده است.


در سال 2017 نییمار، رکورد انتقال جهانی را که 198 میلیون پوند بود شکست و به پارس سنت ژرمن منتقل شد.

اما از زمان پیوستن او، با مطبوعات بد مخالفت شده است و مدعی است که او ناراضی است. در ماههای پس از انتقالش، گزارش شده بود که او با رقیبش در تیم، ادینسون کاوانی مشکل پیدا کرده است.


در حال حاضر برخی ادعا می کنند که مهاجم برزیلی از تمام توجه ها به امباپه ناراضی است و پیشنهاد شده است که اگر فشار بیشتر شود، پاریس ترجیح می دهد ستاره فرانسوی را حفظ کند.


گزارش شده است که بارسلونا آماده است 200 میلیون پوند هزینه کند تا ستاره را در تابستان باز کند، چرا که حتی ارنستو والورده نیز اشاره کرد که قرارداد ممکن است.


او گفت که "در ماه اکتبر سخنرانی او گفت:" همیشه مطبوعات برای مطرح کردن این سؤالات خوب هستند، اما اکنون نویمار در تیم دیگری است و این همه گمانه زنی است. "

  • اف سی بارسلونا
  • ۰
  • ۰

یکی از ستاره های تیم اول بارسلونا به انتقاد اخیر پله از ستاره بارسا لیونل مسی  پس از دو ضربه آزاد گلی که ستاره آرژانتینی در آخر هفته به ثمر رساند پاسخ داد.

مسی 31 ساله در روز شنبه شب، تنها چند روز پس از اینکه توسط پله برزیل مورد انتقاد شدید قرار گرفت، دو ضربه آزاد مستقیم منجر به گل در پیروزی 4-0 باشگاه کاتالان مقابل اسپانیول به ثمر رساند.


پله 78 ساله ادعا کرده بود که مسی نمی تواند با او مقایسه شود زیرا ستاره بارسا تنها یک مهارت دارد و تنها می تواند با پای چپش ضربه بزند.


پله همچنین گفت دیه گو مارادونا نه تنها بهتر از جادوگری بارسا بود، بلکه بازیکن بسیار خوبی از پنج برنده توپ طلایی نیز بود.


مسی، معمولا نه به طور عمومی به منتقدان خود منتهی شد، احتمالا به دنبال یافتن رکورد مستقیم در این زمینه بود. ستاره بارسا دو بار از دو ضربه آزاد آزاد شد و گل های شانزدهم و هفتم این فصل را به ثمر رساند.


پس از بازی، جردی آلبا در سمت چپ درگیر در بحث های داغ ناشی از پله بود.


او گفت، "پله نمی تواند به خوبی ببیند اگر او می گوید آنچه که او در مورد لئو می گوید،"


"به نظر می رسد دروغ است که کسی در جهان فوتبال می تواند چنین صحبت کند."

  • اف سی بارسلونا
  • ۰
  • ۰

ارنستو والورده، مربی بارسلونا، به بازیکنان خود هشدار داده است تا در یکی از سختترین دیدارهای خود در سالهای اخیر، زمانی که اسپانیول در روز شنبه حضور دارند، آماده شود.

اسپانیول در لالیگا هفتم باری است که هفت امتیاز در پشت سر بارسلونا قرار دارند که از 14 بازی با نتیجه 28 امتیاز کسب کرده اند.


بارسا برای چندین سال از رقیب همشهری خود برتر بود اما فاصله ای که در فصل گذشته به وجود آمد، با اسپانیول برنده شد و یکی از چهار درگیری خود را به تصویر کشید و والورده معتقد است که این بار حتی نزدیکتر شده است.

تیم والورده در آستانه مسابقه تقویت شده است و لوئیس سوارز با آمادگی کامل در این بازی حضور دارد، او در هفته قبل از ناحیه زانو آسیب دیده بود.


بارسا در فصل گذشته برابر اسپانول به پیروزی نرسید و در پایان فصل جاری در اولین قهرمانی کوپا دل ری گلزنی کرد و 1-1 در هفته بعد به لیگ رسید.


این نتایج دلگرم کننده بود، اما روبی بازیکن خود را به چالش کشید تا اولین پیروزی بارسلونا را از آنجایی که در سال 2009 به استادی کورنل ال پرت نقل مکان کرد، ثبت کند.

  • اف سی بارسلونا
  • ۰
  • ۰

ارنستو والورده پس از پیروزی 2-0 بارسلونا مقابل ویارئال در کمپ نو در روز یکشنبه از عثمان دمبله ستایش کرد.


ملی پوش فرانسوی در عملکرد قوی برای میزبان قرار داده و پاس گل جرارد پیکه در 36 دقیقه بازی را به او داد.


دمبله در حال حاضر سه پاس گل و دو گل در آخرین شش بار در بارسلونا دارد و والورده می گوید امیدوار است بتواند فرم فعلی خود را حفظ کند.


او گفت: دمبله عملکرد عالی به نمایش گذاشت.


"او یکی از بازیکنان است که ایستادگی کرد. او چیزهای زیادی برای بازی خود دارد: سرعت، دریبل، اعتماد به نفس، او به خطر می افتد ... ما امیدواریم که او در بازی های آینده فرم فعلی خود را حفظ کند.


"اما این در حال آمدن است، این یک کار [جدا] نیست. اما ما همچنین می توانیم بیشتر بخوانیم. او بعد از تلاش هایش خسته شد و ما واقعا با او خوشحال شدیم. "


دمبله در 90 دقیقه واقعا بارسلونا را به سمت جلو هدایت کرد. او سرعت را پیاده سازی کرد و باعث شد Villarreal همه نوع از مشکلات را به عنوان او را در یکی دیگر از صفحه نمایش موثر قرار داده است.

  • اف سی بارسلونا
  • ۰
  • ۰

بارسلونا در بازار به دنبال تقویت مهره های دفاعی هستند و اهداف خود را در کمپانی   و همچنین ستاره سابق چلسی ایوانوویچ قرار داده است.


کاتالان ها نیاز به یک نیمه با تجربه دارند تا به بحران دفاعی خود بپردازند و در ماه ژانویه در یکی از کمپانی یا ایوانوویچ به صورت قرضی علاقه دارند.


با ساموئل اومیتی که نیاز به عمل جراحی دارد و توماس فرمایلن که دائما در درمان قرار دارد، بارسا عمق در نیمه دفاعی را از دست می دهد؛ چیزی که می تواند به عنوان فصل به پیشرفت های خود برسد، به خصوص اگر آنها هنوز هم در همه جبهه ها رقابت می کنند.


در حالی که منچسترسیتی بعید به نظر می رسد کمپانی را در ماه ژانویه بفروشد، بارسلونا شانس خود را در ایوانوویچ خوش بینانه است.


کمپانی در دل هواداران شهر محترم شمرده شده و یک افسانه باشگاه است که به سمت سه عنوان لیگ برتر برگشته است. او به طور کامل در بارسلونا مناسب بود، با استفاده از تجربه خود برای کمک به جوانان مانند اومتیتی و کلمنت لنگلت از پتانسیل واقعی خود را آزاد کنید.


از سوی دیگر، ایوانوویچ در حال حاضر پس از طغیان فوق العاده موفق در چلسی، جایی که سه برنده لیگ برتر، سه جام تورنمنت جام حذفی و لیگ قهرمانان را در میان چندین جایزه دیگر به دست آورد، در حال حاضر به تجارت خود در زنیت کمک می کند.


در حالی که او پس از انتقال او به زنیت رادار است، او همچنان یک مدافع بسیار قابل اعتماد است که قادر به پخش در سمت راست و از طریق وسط دفاع است.


FOX Sports Asia احتمال احتمال: 3/5: شانس امضای قرارداد بارسلونا با کمپانی باقی می ماند زیرا گواردیولا طرفدار بزرگی از بلژیک است و او را در زمینه های بسیار مهم نگه می دارد. با این حال، انتظار می رود که آنها در جستجوی ایوانوویچ باشند که از 34 سالگی به عنوان یک باشگاه برتر انتخاب شوند.

  • اف سی بارسلونا
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری رویترز، پاریس سنت ژرمن اجازه می دهد که نیمار به مبلغ 178 میلیون پوندی به بارسلونا بازگردد - 22 میلیون پوندی کمتر از آنچه در سال 2017 برای او پرداخت شد.

Beteve، از طریق AS، ادعا می کند که مهاجم برزیلی می تواند پس از خروج باز پاریس در 18 ماه پیش به 200 میلیون پوند برسد.

نیمار در فرم خیره کننده ای برای قهرمان لیگ 1 بوده است و در 46 بازی 41 بار گلزنی کرده است.


اما فهمید که او در پایتخت فرانسه کاملا خوشحال نیست، زیرا کایلین امباپه بعد از برنده شدن در جام جهانی به عنوان نام اصلی PSG تبدیل شده است.


نمایندگان نیمار ظاهرا مذاکرات با رؤسای بارسا را برای بازگشت بزرگ به اسپانیا آغاز کرده اند.


گفته می شود که غول لالیگا هفته گذشته برای دیدار با نیمار ارن که نماینده ی پسرش است فرستاده یورو کوری را به لندن فرستاد.

  • اف سی بارسلونا
  • ۰
  • ۰

بارسلونا قصد دارد تا عثمان دمبله سر کش را در معامله با پاریس سن ژرمن قرار دهد تا نیمار را به نوکمپ بازگرداند.

غول های کاتالان با ستاره فرانسوی با مشکل  رو به رو هستند زیرا آرسنال و لیورپول در ماه ژانویه برای حرکت به سمت به خدمت گرفتن دمبله هستند.

گزارش شده است که بارسلونا در طی یک انتقال بالقوه با نمایندگان نیمار ارتباط داشته است، 18 ماه پس از آنکه ستاره برزیلی انتقال خود را با مبلغ 220 میلیون دلار به PSG تکمیل کرد.


برای افزایش شانس ایجاد مجدد تکان دهنده یک واقعیت، غول کاتالان در نظر دارد دمبله را شامل در معامله با پاریس ها - به عنوان اجازه درخواست ستاره فرانسوی برای ترک نیوکمپ در زمستان قرار دهد.


دمبله در این فصل پنج گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است. آخرین گل دمبله در برابر اتلتیکو مادرید در روز شنبه به گل رسید.


با این حال، او در تلاش است تا بعد از اینکه نگرش ارنستو والورده را در موارد متعدد مورد سوال قرار داد، به ترکیب اصلی برسد.

  • اف سی بارسلونا
  • ۰
  • ۰

ریوالدو بازیکن بزرگ بارسلونا بزرگ معتقد است مهلت دمبله تمام است و توصیه می کند باشگاه به دقت رسیدگی به وضعیت او به منظور کاهش ارزش انتقالش را انچام دهد.


غول کاتالان دمبله را در سال 2017 به مبلغ 105 میلیون یورو از بورسیا دورتموند خرید و جایگزین نیمار کرد که به پاریس سن ژرمن رفت.


با این حال، اولین بازی دمبله در بارسلونا با آسیب دیدگی همراه شد و او برای بازگشت به مرحله نبرد، تلاش کرد.


از لحاظ بدتر، مشکل دمبله در کمپ نو تا کنون به نقطه نظر آورده شده است.


گفته می شود این مهاجم 21 ساله یک جلسه آموزشی قبل از شکستن بین المللی است که مدیر ارنستو والورده را ترک کرد.


والورده  سپس دمبله را از تیم حذف کرد که در آخرین بازی خود در لالیگا 4-3 را در خانه به Real Betis باخت.


مالکوم روز گذشته در دفاع از دیمبل در زمین قرار گرفت و اصرار داشت که کل تیم پشت سر دمبله باشد.


اما ریوالدو به عنوان همدلی نکرد و پیشنهاد کرد که دمبل به سادگی دیگر برای بارسلونا بازی نمی کند.


ریوالدو به بتفایر گفت: "با توجه به رفتار اخیر او، من اعتقاد دارم اوسمن دمبله نمی خواهد در بارسلونا باقی بماند. به نظر می رسد که او مجبور است از باشگاه خارج شود."


"بارسا باید در برخورد با این وضعیت دقت کند - اجتناب از تحریم ها یا تعلیق ها - زیرا می تواند ارزش انتقال را تحت تأثیر قرار دهد و در ابتدا بسیار گران قیمت است.


"بارسلونا باید آرام شود و راهی پیدا کند که بتواند او را دوباره بازی کند تا بتواند او را برای یک قیمت معقول و بدون معامله به فروش برساند."


دمبله در 15 بازی برای بارسلونا در این فصل، شش گل زده و دو پاس گل داده است.

  • اف سی بارسلونا