باشگاه فوتبال بارسلونا

FC Barcelona
  • ۰
  • ۰

قهرمانی لالیگا در دهه اخیر در سلطه بارسلونا است که  تکرار می کنند و به همین ترتیب. کاتالان ها برخی از تقویت های کلیدی را در بازار انتقال و همچنین به دمبله نیز برگزار کردند.

نگه داشتن محاجم جوان فرانسوی یک حرکت بزرگ بود و به بارسلونا اعتبار می دهد زیرا او به راحتی از او متنفر نیست. او در فصل اولیه خود تلاش کرد و صدمات نیز به آن کمک نمیکرد. آرتورو ویدال، لنگلت و مالکوم هرچند با وجود هزینه انتقال زیاد، همه چیز خوب بود. هیچکدام از سه احتمالا شروع به کار نخواهند کرد، اما به عنوان نشانه های عمیق به کار خواهند رفت. در مورد دو دومی، آنها جوان هستند و امیدوارم بعدا بتوانند راه خود را به تیم برساند. انتظار می رود ارنستو والورده با 4-3-3 ثبت شده خود را با سوارز، دیمبل و لیونل مسی بالا ببرد. سوالات واقعی در میانه میدان خواهد بود، به عنوان دروازه بان / دروازه بان احتمالا نیز تعیین خواهد شد. چه کسی می تواند در کنار راکتیچ و بوسکتس هماهنگ شود؟ آرتور ضربه ای خواهد بود که در شروع XI است، اما شانس او ​​به نظر می رسد دردناک است. او در کوتینیو با رقابت سختی مواجه است؛ زیرا اکنون برزیل دارای پیراهن شماره 7 است و جام جهانی بزرگ نیز دارد. والورده همیشه به نظر می رسد که گزینه پایدار تر را در نظر بگیرد و انتظار دارد که کویتینیو در فصل آینده در نقش اینیستا به عنوان یک بازیساز اصلی نقش آفرینی کند. او همچنین تهدید تهاجمی خود را برای اضافه کردن یک به گوشه بالا از خارج از جعبه اضافه می کند. کاتالان ها در فصل گذشته دارای مدافعانه فشرده و پایدار خواهند بود. در حالی که آنها به راحتی برنده لالیگا شدند، آنها همچنان طعم تلخ شکست روم در دهان خود را دارند. برای این تیم یک جایزه یا دو مورد باید باشد.

  • ۹۷/۱۰/۰۴
  • اف سی بارسلونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی