باشگاه فوتبال بارسلونا

FC Barcelona
  • ۰
  • ۰

نیمار می خواهد به بارسلونا بازگردد، پاریس سن ژرمن ممکن است مجبور شود او را به فروش برساند، اما بارسا ممکن است علاقه مند نباشد.


گزارش های روزانه نشان می دهد که نیمار دائما با بارسا تماس می گیرد، امیدوار است که او را به باشگاه بازگردانند که در سال گذشته بارسا را به مقصد پاریس سنت ژرمن کرد.


مدیاپارت محاسبه می کند که باشگاه پاریس باید 170 میلیون یورو را برای رعایت درخواست های  در صورت از دست دادن پرونده خود پیدا کند. ساده ترین راه برای جمع آوری این وجوه این است که یکی از ستاره های خود یعنی امباپه یا نیمار را به فروش برساند.


با این حال، بارسلونا لزوما به دنبال آن نیست. قیمت بسیار بالا خواهد بود. آ . اس گزارش می دهد که تیم در نظر گرفته شده از جمله دمبله در معامله برای نیمار، اما به عنوان مهاجم فرانسوی همچنان به حل و فصل در تیم، به نظر می رسد که کمتر احتمال دارد. دمبله در فرم ایده آلی است و در باشگاه امید وجود دارد که حوادث قبلی خود را با عقب ماندگی گذشته در گذشته است.

  • ۹۷/۱۰/۰۵
  • اف سی بارسلونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی